woensdag 5 mei 2021

Kandidaat-lijsttrekker D66 Arnhem bekend

Volgend jaar zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen (ook wel GR2022). Volgens goed democratisch gebruik kiezen de leden van D66 Arnhem wie de kandidatenlijst mag trekken.

De kandidaatstelling voor lijsttrekkerschap van D66 Arnhem sloot op vrijdag 30 april. Er heeft zich één kandidaat gemeld bij de Verkiezingscommissie en daarmee is de kandidaat-lijsttrekker voor D66 Arnhem is bekend: Mattijs Loor. Meer informatie over de kandidaat vindt u in het bijgevoegde kandidatenboek

Hoe ziet de komende periode eruit?

Op maandag 31 mei 2021 staat er een Algemene Afdelingsvergadering gepland voor D66 Arnhem. Tijdens deze vergadering krijgt de kandidaat-lijsttrekker de gelegenheid om zich te presenteren en krijgen de leden de kans om vragen te stellen.

De stemming voor lijsttrekker vindt plaats via e-voting en opent op dinsdag 1 juni 2021 en sluit op dinsdag 15 juni 2021, 23.59 uur. U ontvangt hiervoor een uitnodiging per email.

Meer informatie?

Heeft u nog vragen of wilt u meer weten over het proces? Neem dan contact op met de Verkiezingscommissie D66 Arnhem via verkiezingscommissie@d66arnhem.nl.