maandag 23 november 2009

Crisis en kiezers:

Economische crisis betekent bezuinigen. Maar waarop? En waarop zeker niet? Mensen die over de Jansplaats trokken op zaterdag 21 november konden hun ideeën daarover kwijt aan D66 Arnhem. En dat werden bijgehouden. Veel gehoorde antwoorden waren minder geld naar Vitesse en minder grote projecten. Het ambtelijk apparaat “mag wel minder geld ontvangen” en “bureaucratie terugdringen” zagen velen ook als oplossing om minder geld uit te geven. Onderwijshuisvesting, bereikbaarheid, groen, cultuur en minimabeleid zijn behoorlijk heilig, daar wil men niet op bezuinigen.

Op 3 maart 2010 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats en politieke partijen moeten keuzes gaan maken voor de toekomst. Zeker nu de toekomst er financieel niet rooskleurig uitziet.

De visie van D66 op de toekomst van Arnhem kunt u binnenkort lezen in het verkiezingsprogramma, dat heden is vastgesteld op de algemene ledenvergadering